×
.

معرفی شرکت تعاونی کارفاه

بسمه تعالی

 

شرکت تعاونی خدمات رفاهی کارکنان
سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیز داری کشور(کارفاه)

با یاری خداوند یکتا وقدردانی از موسسان و پایه گذاران وسهامداران گرامی ، موجب خرسندی است شرکت تعاونی  خدمات رفاهی کارفاه  با بهره گیری توامان از شاغلین وبازنشستگان محترم وصاحبان دانش  ونیروهای مجرب  وکار آزموده  سازمان جنگلها ، مراتع وآبخیزداری  کشور ( درسطح ستاد سازمان و ادارات کل)  با اعمال  ساز وکار مدیریتی  یکی از بزرگترین  شرکتهای تعاونی در سطح کشور است ، با درک صحیح وکارشناسانه  از فضای اقتصادی کشور و شناسایی پتانسیل های موجود  بعنوان ارزشمندترین سرمایه  شرکت اقدامات بایسته ای را انجام داده است

     مهم است با همدلی ، همفکری  وتعامل صاحبان سهام  وارائه  روز آمدترین راه حل های  تامین منابع مالی را برای عملیاتی نمودن طرحها، پروژها با تاکید برایمان  واعتقاد صاحبان سهام  جهش خیره کننده ای  را برای شرکت  وصاحبان سهام فراهم  نماید. اگر فقط صرفا طرحها مورد توجه قرار گیرد ممکن است چندان منشاء اثر نباشد، علاج کار دراین است که در طرحها و پروژه ها نقاط کلیدی  درآمدی برای به منحصه ظهور رساندن طرحها  بکار بگیریم  وکارها باید  با برنامه ریزی  ومدیرت پیگیری نمائیم .

 

اعضاء محترم  هیات مدیره:

اعضاء هیات مدیره

سمت

مدت خدمت در تعاونی

محمدرضا ابراهیمی

مدیر عامل

 

 

طالب امین پور

رئیس هیات مدیره

 

 

محمد علی فتاحی اردکانی

نائب رئیس هیات مدیره

 

 

مسعود نایب عباسی

منشی و عضو هیات مدیره

 

 

سید رضا میر نیام شهر ضا

عضو هیات مدیره

 

 

مجتبی ایزدی

عضو هیات مدیره

 

 

تاریخچه :

شرکت تعاونی خدمات رفاهی ( کارفاه ) بعد از ثبت و تشکیل شرکت در سال ۱۳۹۲  با استقرار در مجتمع اداری سازمان رسماً کار خود را آغاز کرد . بعد از تشکیل جلسات هیات مدیره و تعیین خط مشی و استراتژی شرکت در خصوص فعالیت های خود بر مبنای اساسنامه شرکت با تعیین استانهای هدف شروع کرد و پس از شناسایی پتانسیل ها در پروژه های ذیل الذکر سرمایه گذاری و هزینه های عملیاتی را انجام داده است .

بعداز برگزاری سه دوره انتخابات،  انتخابات دوره چهارم  هیات مدیره در تاریخ ۸/۱۲/۱۴۰۰تشکیل وبعداز طی مراحل قانونی وآگهی  تغییرات واستقرار  هیات مدیره با بازنگری در سیاستها وخط مشی ها ، مقرر گردید با کاهش تعداد پروژه ها با توجه به محدودیت های منابع مالی ، ساختار همکاریهای اعضاء تعاونی در سرمایه گذاری پروژه ها مقرر شد تا تعداد پروژه ها از ۱۷ ، ۷ پروژه کاهش وبا همیاری وهمکاری اعضاء محترم عضو تعاونی سیاستهای خود را در بخش زمین وساختمان سرمایه گذاری نماید.

ساختار سازمانی :

 

ترکیب نیروی انسانی :

در تعاونی جمعاًً از دفتر ستادی و استانی جمعاً نه نفر در حال فعالیت هستند که سه نفر از شاغلین عضو هیأت مدیره ، حسابدار و کمک حسابدار و یک نفر کارشناس حوزه هیأت مدیره و مدیرعامل که امور مربوط به طرح ها ، پروژه ها ، امور سهام ، نقل و انتقال پیگری امور و دبیرخانه ای و را بعهده دارند و سه نفر دیگر بصورت نیمه وقت در رابطه با امور اداری و یک نفر هم در استان برای پیگیری پروژه ها مشغولند .

استراتژادی های شرکت تعاونی:

تدوین استراتژی و رسالت شرکت توسط هیات مدیره محترم با توجه به عوامل محیطی که بخشی از آن تهدید کننده است . فرصت هایی را ایجاد کرد تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف با تعیین استان های هدف نسبت به تدوین هدفهای بلند مدت با توجه به پدیدار شدن سیستم های اجتماعی و ارزش جدید در جامعه با در نظر گرفتن استراتژی های گوناگون استراتژی های منحصر به فردی را تدوین و با تعیین نوع فعالیت ، شیوه های تأمین منابع و تخصیص منابع و جلب سرمایه گذاری پس از حصول نتیجه در خصوص هر یک از طرح ها زیر پروژه هایی نیز تعریف شده است را سرلوحه کار خود قرار داده تا امکان ایجاد انگیزه در بین سهامداران برای سرمایه گذاری در پروژه ها فراهم گردد. موفقیت این استراتژی این است که سهامداران و صاحبان سرمایه در تحقیق اهداف یاری نمایند . هدف اصلی و نهایی این استراتژی ایجاد ، تجهیز و بهره برداری از مجتمع های خدمات رفاهی در سطح کشور و به صورت زنجیره ای هدف نهایی بهره برداران سهامداران است .

کمیته تخصصی :

در اجرای بندی از ماده ۲۴ آئین نامه معاملات و در اجرای مصوبه ۱۷/۴/۹۷ هیأت مدیره کمیته فنی و تخصصی به منظور ایجاد یک نظام هماهنگ و کارآمد و انضباط اجرایی در جهت انجام طرح ها و پروژه ها و زیر پروژه ها در جریان شرکت تعاونی و خدمات رفاهی (کارفاه ) همراه با کنترل های متداول که منافع و صرفه تعاونی را الزامی و قابل اجرا می نماید تشکیل و این کمیته موظف است در صورت لزوم از صاحب نظران و صاحبان ایده کمک گرفته و در جهت عملیاتی شدن پروژه ها به نحوی که صلاح و مصلحت تعاونی ایجاد می نماید پیگیری و اقدام نماید .

اهداف تعاونی بر اساس اساسنامه :

 – ترویج وتحکیم روحیه مشارکت وهمکاری عمومی ودسته جمعی.

تامین نیازهای مشترک اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی

تحقق عدالت اجتماعی.

 – ارتقاء سطح کیفی زندگی اعضائ تعاونی

ایجاد انگیزه وافزایش کارایی کارکنان شاغل

-بهره گیری از تجربیات  ودانش حرفه ای اعضا خصوصااعضای بازنشسته.(افزایش امید به زندگانی

بندهای۱و۲اهداف عمومی بوده وبندهای ۳و۴ اهداف اختصاصیشرکت میباشند.

موضوع فعالیت شرکت ( وضع موجود):

  • ارائه خدمات رفاهی به کارکنان سازمان در اقصی نقاط کشور.

  • تامین مکان مناسب اقامت وگردشگری.

  • تامین امکانات ورزشی جهت کارکنان شاغل وبازنشسته.

  • انجام هماهنگی لازم جهت اجرای تورهای گردشگری.

  • انجام هماهنگی های لازم ومکان مناسب جهت اجرای مراسم وجشن ها  واستفاده از امکانات رفاهی  ورستوران.

  • اهداف متفرقه عمومی (براساس اساسنامه اداره کل تعاون ).

دلایل در خواست تغییر موضوع فعالیت :

تغییر موضوع شرکت ممکن است برای هر شرکتی صورت بگیرد. این کار به دلایل مختلفی از قبیل تغییر فعالیت، کاهش یا افزایش حیطه و حدود فعالیت و انجام میشود. تغییر موضوع فعالیت شرکت تابع برخی قوانین و مقررات میباشد. برای تغییر موضوع فعالیت شرکت، یک شخص حقوقی (شرکت) می تواند موضوع شرکت ثبت شده خود را تغییر دهد. تغییرات میتواند با کم یا زیاد کردن موردی در موضوع صورت بگیرد و یا حتی موضوع شرکت به کلی عوض شود بطوری که با موضوع قبلی متفاوت باشد. گاهی نیز تغییرات و یا اضافه کردن موارد جدید به موضوعات شرکت، نیازمند دریافت مجوزهای کاری است. که در این خصوص مدیر کل محترم دفتر تعاونیها خدماتی  وزارت تعاون ، کار و رفاهی و اداره تعاون و شمیرانات استان تهران تعاونی اخذ مجوز کرده است.

بعد از تنظیم صورتجلسه ای در قالب مجمع عمومی فوق العاده صورتجلسه بوسیله سهامداران، صورتجلسه الحاق ثبت تغییرات به اداره ثبت شرکتها ثبت اعلام و در صورت تایید موضوع فعالیت الحاق شده، آگهی تغییرات صادر و برای اطلاع در روزنامه رسمی کشور منتشر میشود.

شرکتها و موسسات می توانند موضوع فعالیت خود را تغییر داده و یا به موضوع قبلی شرکت فعالیتهای جدیدی را اضافه نمایند. اما این موضوع جدید باید ابتدا مجوزات مربوطه را اخذ نماید. تغییرات در رابطه با موضوع فعالیت در تمامی شرکتها مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر میباشد. صورتجلسه تغییر موضوع شرکت نیز همچون سایر تغییرات شرکت در مجمع عمومی فوق العاده تنظیم میشود.

از آنجا که موضوع شرکت همان هدفی میباشد که شرکت به منظور انجام آن تاسیس شده است، لذا این موضوع یا هدف در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر یا افزایش یا کاهش خواهد بود. برای تغییر، الحاق یا حذف بخشی از موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت موردتصویب قرار گیرد.

موضوع فعالیت شرکت (پیشنهادات اصلاحی):

  • ارائه تسهیلات خدمات رفاهی به کارکنان سازمان در اقصی نقاط کشور .

  • احداث و ایجاد مجتمع های خدماتی ، رفاهی ،اقامتی تفریحی وگردشگری.

  • مدیریت ،طراحی وساخت مرزاکز ورزشی  وتامین  و ایجاد  مجتمع های ورزشی .

  • مدیریت طراحی،ساخت مرکز اقامتی،رفاهی،سیاحتی،آموزشی،تحقیقاتی وخدمات بین راهی

  • اجرای تور های ،سیاحتی ،گردشگری وطبیعت گردی

  • مدیریت و بهره برداری از طرحهای توسعه خدمات رفاهی

  • ایجاد شهرکها ومجتمع های خدمات رفاهی ، گردشگری وتوریستی

سهامداران وترکیب سهام داران به تفکیک  استانی:

ردیف

نام استان

تعداد اعضا

ردیف

نام استان

تعداد اعضا

۱

ستاد سازمان

۷۶۴

۱۹

فارس

۵۷۸

۲

ستاد چالوس

۱۱۸

۲۰

قزوین

۱۱۷

۳

اردبیل

۱۵۴

۲۱

قم

۸۸

۴

اصفهان

۳۴۳

۲۲

کردستان

۹۰

۵

البرز

۵۵

۲۳

کرمان

۳۹۹

۶

ایلام

۲۴۰

۲۴

کرمان جنوب

۱۵

۷

آذربایجان شرقی

۲۵۰

۲۵

کرمانشاه

۲۸۸

۸

آذربایجان غربی

۱۶

۲۶

کلارآباد

۸

۹

بوشهر

۷۰

۲۷

کهگیلویه و بویر احمد

۱۴۰

۱۰

تهران

۱۵۵

۲۸

گلستان

۳۹۴

۱۱

چهارمحال وبختیاری

۲۱۳

۲۹

گیلان

۲۰۴

۱۲

خراسان جنوبی

۲۰۱

۳۰

لرستان

۱۵۷

۱۳

خراسان رضوی

۳۱۳

۳۱

مازندرانساری

۱۲۱

۱۴

خراسان شمالی

۱۴۲

۳۲

مازندراننوشهر

۴۸

۱۵

خوزستان

۱۳۴

۳۳

مرکزی

۴۶

۱۶

زنجان

۲۳۳

۳۴

هرمزگان

۱۰۲

۱۷

سمنان

۳۱۰

۳۵

همدان

۱۰۸

۱۸

سیستان وبلوچستان

۲۰۲

۳۶

یزد

۱۹۷

  وضعیت پروژه های در دست اجرا:

شرکت تعاونی خدمات رفاهی ( کارفاه ) بعد از ثبت و تشکیل شرکت با استقرار در مجتمع اداری سازمان رسماً کار خود را آغاز کرد . بعد از تشکیل جلسات هیات مدیره و تعیین خط مشی و استراتژی شرکت در خصوص فعالیت های خود بر مبنای اساسنامه شرکت با تعیین استانهای هدف شروع کرد و پس از شناسایی پتانسیل ها در پروژه های ذیل ذکر به شرح ذیل سرمایه گذاری و هزینه های عملیاتی را انجام داده است .

 

ردیف

نام طرح

محل اجرای طرح

استان

شهرستان

۱

مجتمع رفاهی ،اقامتی تفریحی و

توریستی بندر انزلی

گیلان

 

بندر انزلی

 

۲

مجتمع تولیدی اقتصادی و بهره برداری چند منظوره

البرز

محمدشهر

 

۳

مجتمع تولیدی-تفریحی توریستی- اقامتی

حوض سلطان

قم

 

قم

 

۴

مجتمع رفاهی تفریحی گردشگری، توریستی

وتولیدی اقتصادی

کهگیلویه وبویر

احمد

سی سخت

۵

مجتمع خدمات بین راهی و رفاهی بین راهی  اقامتی ،

تفریحی ده نمک

سمنان

 آرادان

 

۶

مرکز تولیدی اقتصادی ، مجتمع تفریحی،توریستی

وگردشگری و مجتمع  تجاری و اقتصادی

هرمزگان

 

بندر عباس

 

۷

مرکز تفریحی ، توریستی و

 گردشگری و تجاری قشم.

هرمزگان

قشم

۸

ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی

هرمزگان

قشم

۹

مجتمع خدماتی بین راهی شهر کرد

چهار محال وبختیاری

شهر کرد

 

سیاستها ، استراتژی ، خط مشی و برنامه های هیات مدیره :

اداره امور تعاونی طبق اساسنامه برعهده هیات مدیره است که با انتخاب مدیر عامل امورتعاونی پیگیری و اجرا می گردد. راز و رمز ماندگاری بنا های تاریخی ، فرهنگی و در ایران وجهان امری اجتناب ناپذیر است احداث مجتمع های زنجیره ای خدماتی،رفاهی ، تفریحی و گردشگری به صورت شبکه ای در سطح کشورمیراثی خواهد شد که  ماندگاری آن با توجه به ماهیت طرحهای تهیه شده برای خدمت به همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده آنان موثر و موجب مباهات برای آنان، سازمان و روحمان به فراخور زمان آرامش را به خود خواهد دید.

مانده گاریهای بناهای تاریخی ایران که عموما از مصالحی نظیر خشت، گل، سنگ، سنگ و چوب ساخته شده است ولی ویژگی های عمده ای دارد و آن روح حاکم و خلوص نیت عاملین و دست اندر کاران آن است .

انجام وظایف اداری برای مسئولین وکارکنان سازمان امری واجب ، وظیفه ای لازم و  تکلیفی مقدس است  ولی با مروری بر خدمات ، بعضی از مدیران و روسای سلف وزارت خانه ها چه نکات برجسته ای را در صفحه تاریخ منقوش شده است که نه تنها مباهات شخص است بلکه موجب مباهات کارکنان و بر خود می بالند.

بر این اساس و با ایده ای پاک برنامه ریزی و اقدامات لازم برای احداث مجتمع های زنجیر ه ای  خدماتی،رفاهی ، تفریحی ، ورزشی و گردشگری فراهم گردیدتا بتوانیم در گذر زمان و با توجه به ویژگی های مکانی با این مجتمع ها در اقصی نقاط کشور پاسخگوی مسائل روحی و روانی همکاران و خانواده های آنان در زمان حال و آینده باشیم

می توان گفت، کاهش استرس ها و دغدغه های روحی و روانی، خارج شدن از حالت روزمرگی، احساس شادابی روحی و نشاط، رفع خستگی، دست یابی به تنوع دیداری و شنیداری، کسب تجربه، افزایش حس صمیمیت، تحکیم بنیان خانواده، دست یافتن به حس روحیه جمعی و مشارکت می تواند از جمله تاثیرات در محیط کار و بین افراد و خانواده ها دانست که نقش مسئولین  سازمان در این اقدام برای همه مبرهن است.

با این وصف برای بهبود وضعیت زندگی و تأمین نیاز اعضا، اهداف اجتماعی همچون کرامت همکاران، مسئولیت پذیری و همکاری گروهی گزینه های مفیدی برای این نوع فعالیت وجود دارد که بر این اساس و با توجه به ایده ای که بعنوان استراتژی عملیاتی تدوین شده است امید است این ثمره ماندگار بر تارک سازمان نقش ببند.

استراتژی اداره مجتمع ها  با انتخاب مدیر در پروژه ها :

پذیرش و اجرای یک متدولوژی مدیریت پروژه در طول چرخه حیات پروژه موضوع بسیار مهمی است. بدون انتخاب یک متدولوژی واضح یا چارچوب مشخصی  قبل از اینکه محدوده و اهداف بصورت واضح و روشن مشخص شده باشند، اقدام به تولید  پروژه می نمایند. این افراد، هیچ فرآیند سازمان یافته ای برای انجام فعالیت ها در نظر نمی گیرند و از این رو نمی توانند زمان، هزینه، کیفیت، ریسک ها، مسائل و تغییرات پروژه را مدیریت کنند.

ریشه‌ی مدیریت پروژه به روش‌ها و فرآیندهایی برمی‌گردد که حدود صد سال پیش در کسب‌و‌کار توسعه پیدا کرده اند. با این حال، در سال‌های اخیر، مدیریت پروژه رشد چشمگیری داشته و به عنوان یک عملیات مجزا و جدی در تجارت ، و اجرای طرحها با توجه به گسترگی و تنوع فعالیتها ظهور کرده است و در صحنه‌ی تجارت جهانی، یعنی جایی که شرکت‌ها دائما به دنبال رسیدن به مزیت رقابتی هستند، به یک عامل کلیدی تبدیل شده است.

مدیران پروژه برخلاف مدیران تجاریِ شرکت، خود را فقط محدود به نظارت بر یک جنبه از عملیات نمی‌کنند، همچنین برای رسیدگی و مقابله با مسائل مدیریتی محدودیت زمانی هم ندارند. در عوض، مدیران پروژه وظیفه‌ی پیچیده‌ای برعهده دارند . آنها باید تمامی جنبه‌های پروژه را بررسی کرده و از اجرای درست و به موقع آنها در محدوده‌ی بودجه‌ای که برای طرح پیش بینی و از طرق مختلف  تعیین شده، در اجرای طرح مورد توجه قرار گیرد.

برای موفقیت در این کار، مدیران پروژه باید مهارت‌‌های خاصی همچنین باید ذهنی تحلیل‌گر داشته باشند و بتوانند به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنند و افرادی  باشند که از پس سختی‌ها و پیچیدگی‌های این کار به خوبی برآیند.

پروژه ها با علم و مهارتی به نام مدیر پروژه، مدیریت می شوند. مدیریت پروژه شامل مهارت ها، ابزار و فرآیندهای مدیریتی برای انجام موفقیت آمیز پروژه است. در واقع مدیریت پروژه، بکارگیری مجموعه ای از علوم و مهارت ها، برای کاهش ریسک پروژه از طریق هنر بکارگیری دانش تخصصی، مهارت و تجربه می باشد تا از این طریق، احتمال موفقیت پروژه نیز افزایش یابد. مدیریت پروژه شامل مجموعه ای از ابزارهاست؛ ابزار های متفاوتی برای افزایش احتمال موفقیت پروژه. از منظر استاندارد مدیریت پروژه (PMBOK)، مهم ترین بخش از مدیریت پروژه استفاده از مجموعه فرایندهای یکپارچه، جهت طرح ریزی، اجرا و کنترل زمانبندی، هزینه، کیفیت و محدودۀ پروژه است.

به بیان ساده، مدیر پروژه فردی است که پروژه را بررسی می‌کند تا از انجام درست آن در محدوده‌ی زمانی و مالیِ موجود اطمینان حاصل کند. البته، کاملا مشخص است که در سازمان‌های بزرگ، این کارِ ساده‌ای نیست و نیازمند مشارکت افراد زیادی هست.

اهداف تعاونی بر اساس اساسنامه :

-ترویج وتحکیم روحیه  مشارکت و همکاری عمومی ودسته جمعی.

تامین نیازهای مشترک اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی

تحقق عدالت  اجتماعی.

ارتقاء سطح کیفی زندگی اعضائ تعاونی

ایجاد انگیزه وافزایش کارایی کارکنان شاغل

بهره گیری از تجربیات  ودانش حرفه ای اعضا خصوصا اعضای بازنشسته.(افزایش امید به زندگانی)

بندهای۱و۲اهداف عمومی بوده وبندهای ۳و۴ اهداف اختصاصی شرکت میباشند.

موضوع فعالیت :

-ارائه تسهیلات  خدماتی و خدمات رفاهی به کارکنان (شاغلین و بازنشستگان ) سازمان جنگللها ، مراتع و آبخیز داری کشور .

-احداث و ایجاد  مجتمع های خدمات رفاهی ، اقامتی ، تفریحی ، طبیعت گردی و کویر نوردی  و بهره برداری عمومی .

-مدیریت  ، طراحی، ساخت مراکز اقامتی، رفاهی ، سیاحتی ، آموزشی، تحقیقاتی، خدمات بین راهی و بهره برداری عمومی .

-مدیریت ، طراحی ، ساخت مراکز ورزشی ، تامین و ایجاد مجتمع های ورزشی و بهره برداری عمومی .

-اجرای تورهای گردشگری ، طبیعت گردی ، سیاحتی و زیارتی ، مدیریت و بهره برداری از طرحهای توسعه ای  خدمات رفاهی و بهره برداری عمومی .

-ایجاد شهرکها مسکونی و مجتمع های خدمات رفاهی ، گردشگری ، تفریحی ، توریستی و بهره برداری عمومی .

–  اخذ وام قرض الحسنه و سایر تسهیلات اعتباری از منابع بانکی , صندوق تعاون و دیگر مؤسسات مالی اعتباری و     اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر.

–  اخذ کمک و هدایای نقدی و غیرنقدی از دولت , اشخاص حقیقی و یا حقوقی.

–  تودیع وجود به حساب سپرده بلندمدت و کوتاه مدت در بانکها و یا صندوق تعاون.

–  مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی با اولویت تعاونیها.

–  سرمایه گذاری و خرید سهام اتحادیه تعاونی مربوطه و یا سایر شرکتها و مؤسسات عمومی , تعاونی و یا خصوصی.

–  مشارکت دادن اعضاء و خصوصاً مدیران تعاونی در دوره های آموزشی تخصصی برای ارتقای سطح تولید و خدمات

تبصره۱- درصورتیکه برای انجام هریک از فعالیتهای موضوع تعاونی, نیاز به اخذمجوز از مراجع ذیصلاح قانونی باشد تعاونی مکلف به اخذ آن است.

حوزه عملیات تعاونی :     حوزه عملیاتی تعاونی سراسر کشور می باشد.

مجوزهای اخذ شده :

پروانه فعالیت باشگاه ورزشی

گواهینامه تعیین صلاحیت از وزارت تعاون

اخذ پروانه بهره برداری اندرسا-سی ساخت استان کهگیلویه وبویر احمد

آماده نمودن پرونده انزلی برای صدور پروانه ساخت

اخذ پروانه صدور پروانه ساخت مجتمع تفریحی ، توریستی ، بندر عباس استان هرمزگان

اخذ و تصویب طرح زیست محیطی طرحهای  انزلی ، مجتمع گردشگری بندرعباس ، مجتمع خدماتی قشم ، مجتمع خدماتی اندرسا سی سخت

  سایر طرح ها :

مشارکت در سه معدن قیر

خرید ۱۵% سهم از معدن پلی متال خوانسار

تفاهمات و توافقات :

۱- هتل بوعلی اصفهان

۲- هتل آذین مشهد

۳- قطارهای پمج ستاره فدک

۴- کیهان سیاحت پارسیان

۵- نوآوران تابان زمین

۶- شرکت اسنوا و بانک اقتصاد

۷- تامین لوازم پزشکی

۸- شرکت ارتباط به سوی هزاره مادیران

۹- شرکت گسترش تجارت و سرمایه گذاری ایرانیان

۱۰ هتل پنج ستاره فدک

۱۱- کیهان ساحت پارسیان

۱۲- هتل بوستان سرعین

 

مصوبات مجمع عمومی و هیات مدیره :

برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق العاده نوبت سوم و مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم(جدید)

جلسه مجمع عمومی سالیانه عادی نوبت سوم و مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم

اطلاعیه برگزاری مجدد مجمع عمومی عادی منتهی به عملکرد مالی۱۳۹۴

اطلاعیه ثبت نام کاندیدا های هیئت مدیره و بازرس

اطلاعیه مهم هیئت مدیره

آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده نوبت سوم

  آرم وعلامت ثبت شده شرکت :


بالا